به گزارش خبرگزاري فارس از اراك، حجت‌الاسلام و المسلمين قاسم روانبخش دوشنبه شب در جمع اقشار مختلف مردم در مسجد الزهراي اراك افزود: دين اسلام نجات‌بخش بشريت است و انسان‌ها را به سوي پيشرفت و ترقي سوق مي‌دهد كه رويكرد احمدي‌‌نژاد نيز رويكرد ديني مبتني بر اسلام و حكومت اسلامي است كه نشان داد با اتكا به دين مي‌توان مسير اقتدار ايران را با عزت پيمود.
عضو هيئت علمي موسسه علمي ـ پژوهشي امام خميني (ره) با بيان اينكه كشور ايران كشوري استوار است كه آرمان‌هاي بنيانگذار آن پايان‌ناپذير است، ادامه داد: احمدي‌نژاد با 22 ميليون راي پيروز اين عرصه از انتخابات است و با همراهي ملت ولايت‌مدار ايران با ايستادگي ومقاومت در برابر دشمنان مي‌ايستد.
روانبخش درباره مناظره احمدي‌نژاد با ميرحسين گفت: مناظره كار شايسته صدا و سيما است و در مناظره احمدي‌نژاد و موسوي كه پر‌بيننده‌ترين برنامه تلويزيوني خواهد بود، احمدي‌نژاد موسوي را غافلگير خواهد كرد.
وي با اشاره به سخنان موسوي مبني بر اينكه «ما را با حيات خلوت آمريكا چه كار، ما حيات خلوت خود را بايد داشته باشيم» افزود: آقاي موسوي ما با حياط خلوت آمريكا، حيات خلوت خود را درست كرديم، آيا اين سياست امام نيست چرا كه امام تاكيد داشت انقلاب را بايد به دنيا صادر كرد.
عضو هيئت علمي موسسه علمي ـ پژوهشي امام خميني (ره) و نماينده احمدي‌نژاد گفت: موسوي تلويزيون و راديو را براي بيان واقعيت‌ها در اختيار دارد و گفتن اين حرف كه ما را با حيات خلوت آمريكا چه كار، حرف درستي نيست.
وي با اشاره به جنگ رواني شكل گرفته در آستانه انتخابات در كشور اظهار داشت: اصلاحات با استفاده از پارچه سبز سادات از دين، شهدا، قرآن و مرجعيت استفاده ابزاري مي‌كند اين در حالي است كه پارچه سبز قداست خاصي دارد.
دبير سياسي نشريه پرتو در ادامه حضور در انتخابات را رسالت و وظيفه ديني ايرانيان دانست و گفت: بايد مراقب تهاجم فرهنگي بود تا بتوان با آن مبارزه كرد.
وي با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران يك انقلاب فرهنگي است، خاطر‌نشان كرد: عمده‌ترين مشكل در جامعه مشكل فرهنگ است و اساس انقلاب اسلامي انقلاب فرهنگي است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا